Wortelstamp met worst - Reisverslag uit Viroinval, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu Wortelstamp met worst - Reisverslag uit Viroinval, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Wortelstamp met worst

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

28 Maart 2017 | België, Viroinval

Vanavond aten we wortelstap met worst. We zijn in het Europese ontmoetingscentrum van dit nietige plaatsje in de buurt van Vroinval. Daar waren ook de juffen van de groepen 6 en 7. De 36 kindjes zijn er voor een tweejaarlijks natuurkamp. We kregen de avondmaaltijd tegelijk met de kindjes in het ontmoetingscentrum. Na binnenkomst heb ik in grote stilte de kinderen toegesproken en verteld waarom we er waren. Even terug in het vak, maar dan in het Frans. Geweldig.
De wandeldag was een training 22 km met veel Ardeense hoge heuvels. "Ik zweet water en poeierchocola" verzuchtte mijn pa op zulke momenten.
Morgen aan het einde van het eerste routeboekje. We zijn dan in Rocroi. Ik denk dat het weer peentjes zweten wordt

  • 28 Maart 2017 - 21:43

    Judith :

    Hoi Wil,
    Wat leuk om je verhalen te lezen! Fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat en je er zo van geniet! Wij blijven je met plezier, respect en trots volgen!
    Groetjes Pieter, Judith, Sophie en Milou

  • 29 Maart 2017 - 08:11

    Huub:

    Dan wordt het peentjessap ;-) Leuk verhaal, ik zie het je de kindjes toespreken ;-)

  • 29 Maart 2017 - 18:33

    Thomas Van Hoek:

    Hallo Wil,

    Alles gaat voorspoedig tot nu toe merk ik. Zonder knieprothese had ik meegedaan.
    Was vandaag in Liempde bij een lokaal kappelletje. Een kaars voor je opgestoken voor de
    'Verlichting van je tochtje'. Koste me overigens wel € 5.-.
    Het was van harte en het loopt hopelijk wat makkelijker voor je.

  • 29 Maart 2017 - 19:07

    Marja:

    Mooie tocht door de Ardennen, veel succes en zo te lezen heb je plezier voor twee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 82587

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: