Uitzicht op de kathedraal in het huis van de paus. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Uitzicht op de kathedraal in het huis van de paus. - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Uitzicht op de kathedraal in het huis van de paus.

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

10 Juli 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Paus Paulus 12 is het thema in de hergerg waar ik nu logeer. Het is nog 5 km naar de kathedraal in Santiago. Vanmiddag ben ik hier de heuvel op gelopen. Dus ik zag die al in staan in het dal temidden van een uitgebreide stad.
Wineke is in de buurt. Dus ik wandel een dag eerder dag gedacht, morgen de stad al in.
Het thema en de paus hier in huis komen waarschijnlijk omdat het een Pools centum hier is. Ik begrijp uit de borden met Europese subsidie. Leiding en personeel, bezoekers bestaan uit gelovige Polen.
In het afkicken van vandaag, slechts 15 kilometer, de volgende fase.
Er hoeft de volgende dag nog maar weinig 5 kilometer. Ook heel apart.
Blijft een onwaarschijnlijke gedachte dat wanneer je zegt. Dat ga ik doen, het dan ook is gebeurd.