Vol Amerikanen - Reisverslag uit Atapuerca, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Vol Amerikanen - Reisverslag uit Atapuerca, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Vol Amerikanen

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

14 Juni 2017 | Spanje, Atapuerca

Gaan we hier naar een restaurantje in een hotel, zit de hele tent vol met Amerikanen. Leeftijden van20 tot 35. Op de vraag waarom ze hier zijn? Inderdaad de film The Way een gedramatiseerde film over de tocht naar Santiago. Onvoorstelbaar.
Gelukkig was ik om 6.30 u. Gestart vanmorgen. Het werd keiheet. Dan ben je blij om 12 u op plaats van bestemming te zijn. In de middag ben ik nog met een Duiser uir Mainz op weg gegaan naar het prehistorische museum hier. Vergeefs. Het was niet open. Om 2 uur terug in zinderende hitte.
Morgen nog één bergje ben ik in de stad Burgos.

  • 15 Juni 2017 - 14:00

    Willem Berkers:

    Hoi Wil,
    Burgos?
    Ik ben al blij als ik een rondje Beekweide met succes heb afgesloten! Je pen was vroeger politiek wel eens
    wat giftig, maar je looppas is driftig en daarmee scoor je hoge punten. Misschien dat je klaver weet te overtuigen dat je met een Santiago trip je tot bezinning brengt en het succes dan vanzelf komt aanwaaien?
    Trouwens het verlies van € 2 i.v.m. je dure schoen kan je op Hertogenlaan 47 ophalen, wel te voet komen.
    Met respect,
    Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 82304

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: