Een beetje(veel) zwerver - Reisverslag uit Orthez, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Een beetje(veel) zwerver - Reisverslag uit Orthez, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Een beetje(veel) zwerver

Door: Wilvandervelden06@gmail.com

Blijf op de hoogte en volg Wil

29 Mei 2017 | Frankrijk, Orthez

Na dertig kilometer wandelen, met enkele flinke heuveltijes, gelukig niet meer zo heet, kwam ik aan in Corthez, een stadje waar volgens de deskundigen de Pyreneeën beginnen.
Dan op zoek naar de slaapplaats. Aan een gemeentewerker gevraagd waar het vvv is, daar zou ik de sleutel, kunnen halen.
Nee zegt de man, er is geen vvv meer. Dan naar hotel Pichou. Op het bord staat maandag gesloten. Dan maar op de deur geklopt. Niets. Later gaat boven ergens een raampje open en een mevrouw zegt: je moet bij hotel Marie-Jeanne zijn.
En inderdaad. de baas daarvan geeft de sleutel. Ik kom binnen via een Middeleeuws torentje in een keurig ingerichte slaapplaats, met alles wat nodig is.

  • 29 Mei 2017 - 21:12

    Marian :

    Heerlijk Wil!
    Ik geniet nog altijd van je schrijfsels. Hoop van haroestvrij je verhalen een keer live ten horen. Ik zeg gewoon "tot ziens"

  • 29 Mei 2017 - 22:35

    Johan:

    Ha die Wil!!
    Zo te lezen gaat het nog steeds prima met je. En
    Inmiddels in de pyreneeen aangekomen. Het begint op te schieten.
    Santiago komt in zicht.! Mijn bewondering stijgt nog elke keer.
    Wat een geweldige prestatie.
    Op school was het vandaag drama. Peter van Mechelen ,echtgenoot van Joyce
    Is in het weekend plotseling overleden. Lag dood in bed.
    Je kunt je misschien een beetje voorstellen wat voor een drama het vandaag op school was.
    De kinderen waren gewoon op school. Zaterdag is de crematie.
    Ook voor Coy een hele klap..
    Wil succes de komende week, ik houd je op de hoogte!!
    Groetjes Johan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 82269

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: