Voor 5,50 slapen wassen, drogen - Reisverslag uit Saint-Sever, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Voor 5,50 slapen wassen, drogen - Reisverslag uit Saint-Sever, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Voor 5,50 slapen wassen, drogen

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

28 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Sever

Vandaag slechts 15 kilometer. Verplicht om dat een slaapplaats 8 kilometer verderop gesloten is voor renovatie. Betekent dat er morgen 30 te wandelen zijn naar de volgende slaapplaats Orthez.
De warmte bleef. Onweer bleef uit.
Ik heb nu wel de goekoopste slaapplaats van 1200 kilometer. Voor 5,50 kun je hier tercht in een net bed. Een gebouw met douches, toiletten en keuken. Daarbij heel bijzonder een wasmachine met droger en een immens grote zak waspoeder. Immers dagelijks heb je een wasje van stinkende kleren. Dat is hier dan echt gemakkelijk. Kon ik na lange tijd ook mijn lakenzak, voor in de slaapzak eens uitwassen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 82265

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: