Met de vrachtwagen? - Reisverslag uit Déols, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Met de vrachtwagen? - Reisverslag uit Déols, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Met de vrachtwagen?

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 Mei 2017 | Frankrijk, Déols

Klinkt deftig hè. Ik zat twee dagen vast op het vliegveld. Nou ja in het Ibis hotel bij het vliegveld. Kon niet anders omdat alle beschreven onderkomens dit weekeinde niet meer beschikbaar waren. De eigenaren waren het weekeinde weg, ze kregen de familie op bezoek, want het was een lang weekeinde
voor de Fransen. Immers 1 mei is net als volgende week maandag 8 mei een nationale vrije dag.
Je weet niet wat je meemaakt op zo'n plek. Alleen hotels en restaurants verder niets, zelfs de supermarkt, dichtbij is in tegenstelling tot op zondagen, 's morgens niet open. Volle stilte. Tot....lunchtijd op het industrieterrein begint. De restaurants stromen vol. Hetzelfde herhaalt zich 's avonds.
In het restaurant sprak ik een man aan waarvan ik dacht dat hij de chauffeur was van de Nederlandse vrachtwagen, die net kwam aanrijden. Het bleek echter een Spanjaard op weg met zijn lading naar Santiago. Ik durfde niet door te vragen. De verleiding was groot.....Ga toch gewoon door. Heb al een bed gereserveerd op de plaatsen van mijn doorkomst tot en met volgende week maandag.

  • 02 Mei 2017 - 09:57

    Huub:

    Je toont weer karakter Wil! Goed man!
    Ik lees met respect iedere dag je verhalen, geniet van de leuke manier waarop je dingen beschrijft en bestudeer op het internet de locaties/steden die je beschrijft. Houd vol!

  • 02 Mei 2017 - 12:31

    Jeanne:

    Ha die Wil,
    Toch steeds weer leuk om jouw verslagen te lezen, je neemt ons helemaal mee op jouw reis, super! Wel sterk van jou om niet in die vrachtwagen te stappen! Maar de toch op zich brengt jou ook steeds verrassingen
    Succes ! Blijf je volgen
    Groetjes, Jeanne

  • 02 Mei 2017 - 20:34

    Ina:

    Petje af Wil! Je bent een kanjer, hou vol!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 82241

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: