Stil door de baas van hotel bar tabac - Reisverslag uit Neuvy-Pailloux, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Stil door de baas van hotel bar tabac - Reisverslag uit Neuvy-Pailloux, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Stil door de baas van hotel bar tabac

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

29 April 2017 | Frankrijk, Neuvy-Pailloux

Een geweldig buiten hebben we hier. Een grote ooit moderne caravan is de slaapplaats. Er is alles. Blikken met eten : ravioli, vis, groenten alles in de kast. In de koelkast naast youghurtjes en botertjes naast wat flesjes bier. Bij aankomst bordje op de deur. : "pelgrim als je aankomt, installeer je. We komen wel" . Kosten : a la donativo, wat je wilt geven. Want ons buiten is echt buiten.twee tot drie kilometer van de bewoonde wereld.
De boer, een hele grootgrondbezitter kwam 's middags bij ons zitten en gaf zijn visie op de huidige maatschappij. Voorwaar geen stomme....
Hoogtepunt van de dag was wel mijn vertrek uit het hotel van vanmorgen. De bar tabac. Na het afrekenen liep de patron mee naar buiten en posteerde zich met gekruiste armen in het midden van het straatje en keek me na. Aan het einde van het straatje draaide ik me om. De patron maakte een joviaal Frans uitzwaaigebaar. Ben daar toch zeker een kilometer stilletjes over geweest.

  • 29 April 2017 - 19:58

    Ellen:

    Wat maak je toch veel mooie dingen mee!
    Ik lees de verhalen iedere dag met plezier. Succes!
    Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Neuvy-Pailloux

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 82301

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: