Gerookte wijn en koude voeten - Reisverslag uit Varzy, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Gerookte wijn en koude voeten - Reisverslag uit Varzy, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Gerookte wijn en koude voeten

Door: Wil (wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 April 2017 | Frankrijk, Varzy

Op mijn tocht vanmorgen zag ik bij de wijngaarden op regelmatige afstanden smeulende resten van rollen stro. De eigenaren hebben zo geprobeerd het jonge groen aan de ranken te beschermen tegen de vorst, want koud was het, ook hier. Het gras zag wit.
Ook een graansoort was blijkbaar geveld door de vorst, de planten lagen deels plat alsof er een zware hagelbui was geweest.
Vertellen over de wandeling blijft de herhaling over de vele mooie vergezichten,
geweldige grote gele oppervlakten met koolzaad en het ontbreken van mensen.
Ik ben nu te gast bij een mevrouw, die nog wel een kamer had, maar zei ze toen ik er in was, er is geen verwarming.
Dus kan ik eignlijk wel zo'n strobaal in de achtertuin van de kamer gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 82300

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: