Ik hoef de bloemetjes niet buiten te ztten - Reisverslag uit Lalobbe, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Ik hoef de bloemetjes niet buiten te ztten - Reisverslag uit Lalobbe, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Ik hoef de bloemetjes niet buiten te ztten

Door: Wil (wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

31 Maart 2017 | Frankrijk, Lalobbe

Ze staan hier al buiten, volop in alle kleueren. Dus ik hoef er voorlopig geen bij te zetten.
Indrukwekkend, waren gisteren de velden en lanen in het bos, die bedekt waren met wilde narcissen. De bermen van de wandelwegen zijn omzoomd met allerlei Kleine bloempjes. Ik ken het speenkruid, paars vergeet -me-nietje, pinksterbloem en bosanemonen.
De route vandaag was berg(vooral) op en af. Dat begint te wennen, krijgt er conditie van, hoewel de 11 kilo rugzak toch je heupen blijft geselen.
We logeren vandaag bij de Nederlandse familie Roolvink, niet in de gîte , daar is het nu nog te koud, maar in een slaapkamer in huis. Meneer maakt een nassihapje.
Daarna gaan we misschien naar de bar Tabac, wellicht dat daar nog bloemen binnen staan.

  • 31 Maart 2017 - 20:15

    Marian :

    Hey Wil dat klinkt goed! Verken jij de weg maar voor mij, dan kom ik er achteraan sukkelen. (Wel even de goeie adressen doorgeven natuurlijk

  • 31 Maart 2017 - 21:37

    Huub:

    De site is een vakantiehuisje, daar ben je toch nog niet aan toe? De bloemen in de bar hebben geen water nodig hoor, maar je mag ze wel buiten zetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 82272

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: