" Als het water van de Maas toch eens... - Reisverslag uit Anhée, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu " Als het water van de Maas toch eens... - Reisverslag uit Anhée, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu

" Als het water van de Maas toch eens...

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

26 Maart 2017 | België, Anhée

Bier was. " Zo luidde een baldadig lied jaren gelden. Langs die Maas heb ik 23 kilometer gewandeld. Nu ben ik nog op 6 kilometer van Dinant. Morgen kom ik in Frankrijk: Givet (later weer even terug in België, vanwege de grillige grens, maar dan al vlug echt in La Douce.
Langs de Maas was geweldig. Lichte bries in de rug, in de middag 20 graden,( volgens de apotheek hier in het dorp) een glinsterende rivier met een lint van alleraardigste Belgische optrekjes erlangs. Voor fietsers is er een bijna overal vrijliggend pad, waar het rustig wandelen is. Genoten vandaag.
" Ja dan zat ik aan de kant, met een bierglas in mijn hand. Ja dan had de Maas aan mij een goeie klant." Zo gaat het lied verder. Dat zitten daar om die reden deed ik dus niet, maar de plaatselijke kroeg hier in het dorp had ijskoude Stella.
A demain.




  • 26 Maart 2017 - 19:25

    Marja:

    Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.

  • 27 Maart 2017 - 11:48

    Willem Berkers:


    Hoi Wil,
    Jouw minnelied inspireert me om met een borreltje
    jouw succes extra te vieren.
    Veel wandelplezier met ""opdeloop""!
    Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 82282

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: