De zevende dag rustte hij - Reisverslag uit Namen, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu De zevende dag rustte hij - Reisverslag uit Namen, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu

De zevende dag rustte hij

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

25 Maart 2017 | België, Namen

Ik rustte dus niet. Na zes dagen wandelen, ging ik vanmorgen weer de oude spoorbaan op en in gevecht met de koude noordoosten wind, die gelukkig schuin in de rug was. Zonnetje scheen overigens en deed z'n best om 13 graden te creëren.
Heerlijk de plekken waar hoge heggen en bomen langs het pad waren.
Steeds weer het mooi zachte glooiende Waalse landschap.
Bijzonder was de onderdoorgang van een tunnel waarop een autoweg lag. De aanwijzingsborden vermeldden: Luxemburg, Brussel, Namen. Dat geeft voor de wandelaar toch al het gevoel van ver weg.
De stad Namen binnenwandelen is ook geweldig. Je was er eerder, met een busreis, op vakantie, of op doorreis. Dat doet wel iets. Als je zomaar komt aanlopen.
Langs de kade van rivier de Sambre zag ik de oude verdedigingswerken van de stad en de prachtige basiliek.
Ik stopte op de gezellige groentemarkt in het centrum.
Ook morgen rust ik nog niet. Ga dan in de richting van Dinant.

  • 26 Maart 2017 - 11:43

    Huub:

    Tjonge Wil, al een eind weg joh. Ik zou denken dat het bij jou warmer zou zijn.

  • 26 Maart 2017 - 12:41

    Jos Verluyten:

    Beste Wil, het gaat wel heel goed vooruit! Nog eventjes en je ben al in la douce France.

  • 26 Maart 2017 - 17:04

    Wendy Hollanders:

    Wil, wat ben jij een doorzetter! Niet rusten maar gewoon door! Super!

  • 26 Maart 2017 - 17:04

    Wendy Hollanders:

    Wil, wat ben jij een doorzetter! Niet rusten maar gewoon door! Super!

  • 26 Maart 2017 - 17:56

    Jeanne Van Den Broek:

    Nou Wil heb heel veel bewondering voor jou!
    Ik ben gisteren heen en weer naar destadvgelopen en had al pijne voeten hihi moest meteen aan jou denken. Petje af!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 82278

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: