Info weekend Vessem - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Wil Velden - WaarBenJij.nu Info weekend Vessem - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Info weekend Vessem

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

15 Januari 2017 | Nederland, Wageningen

Gisteren en eergisteren in Vessem geweest. Daar is st jacobsstichting gehuisvest in de pelgrimshoeve Kafarnaum.
Daar was veel praktische informatie ter voorbereiding. Er was een groep van 14 aspirant pelgrims.

Start mijn reis is gepland voor eind maart.

  • 16 Januari 2017 - 21:57

    Marian:

    Hey Wil, Ik hoop dat je een beetje door loopt; Als je me inhaalt drinken we samen een potje bier...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 82319

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: