Heksenketel - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Heksenketel - Reisverslag uit Azofra, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Heksenketel

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

11 Juni 2017 | Spanje, Azofra

Na 22 kilometer wandelen kwam ik bij naar schatting 30 graden om 12 uur hier in het dorpje aan. De wandeling was mooi tussen de wijngasrden van deze provicie Rioja. Open glooiende vlakten met wijngaarden en overal rode aarde en rotsen.
Gekozen vandaag voor een pension. Af en toe doe ik dat. Dan zijn er geen zenuwachtige wandelaars of fieters die om 5 opstaan om te vertrekken en je dus wakker maken.
Herrie was er wel in het beste van twee bar restaurants in het dorp. De barruimte zat behoorlijk vol met dorpelingen die gezellig zondagmiddaggesprek hadden. Keihard met z'n allen. In de avond terug voor het driegangemenu van 10 euro , inclusief wijn naar wens, bleek daar de familie die ook in de middag er al was voor het geboortefeest, denk ik, ook nog steesds te zitten. Met wellicht nog meer gespreksgeweld.
Mijn ene oorapparaat begaf het twee weken geleden al, geen last daarvan, maar ook het goede apparaat uitdoen leidde niet tot aangenamer gehoor.
Langs de net gewandelde route staan iedere kilometer bordjes om te vertellen hoever het nog is naar Santiago. Het laatste bordje vermeldde 579 km. Dat is nog zeker 29 dagen lopen, maar dat is een beetje in vergelijking wat ik achter me heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 82505

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: