Rechter uit Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Rechter uit Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Rechter uit Nieuw Zeeland

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

04 Juni 2017 | Spanje, Zubiri

Haal ik mijn was, die door forse regenbuien was natgeregend, uit de wasmaschine in de keuken van mijn pension, kom ik in gesprek met de wandelaar een rechter uit Nieuw Zeeland, die ook zijn was wilde doen. Hij had heel veel was, want is een van diegenen die een koffer met spullen verder laat brengen naar een volgende ettappeplaats. Op die manier zie ik hier moeders met adolcenten, rugzakje met brood om, de
bus met de spullen komt.
Ga ik op de hoek van de straat in dit nietige stadje een borrel drinken, is de tent om 4 uur helemaal vol met wandelaars. Engels Amerikaans is de voertaal, onvoorstelbaar, allemaal wandelaars die hier ergens logeren.Ik kom aan een tafeltje met een zjeugdig bevriend stel uit Atlanta. Hij werkt bij de vliegtuigfabriek van Douglas. Zij is er onderwijzeres en wilde een break in haar werk. Ze herkende de last van administratie die wij in het onderwijs kennen. Zij had daar ook last van.

  • 04 Juni 2017 - 21:34

    Wendy Hollanders:

    Wow Wil wat ontmoet jij ontzettend veel mensen!!
    Als je straks terug bent in Nederland heb je een nieuwe uitdaging, namelijk alle mensen opzoeken die jij hebt ontmoet tijdens jouw grote wandelreis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 82570

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: