Daar zijn ze dan - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Daar zijn ze dan - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Daar zijn ze dan

Door: Wil( wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

31 Mei 2017 | Frankrijk, Ostabat-Asme

Loop ik de heuvel op. Kom bij een opening in de begroeiïng. Daar zijn ze dan De Pyreneeën. Overweldigend, weliswaar in de nevels vanmorgen, maar het heeft wel iets, te voet aan de voet van de Pyreneeën.
Aan het eind van de wandeling heb ik rustig van dat uitzicht genoten. In een geweldige villa tegen de heuvel heeft hier een Baskische ondernemer een boerderij, villa omgebouwd tot een geweldig thuis voor pelgrims.
Aan de rand van het zwembad daarbij, 25 gr. Buiten. In de schaduw zag ik op mijn gemak uit over de tegenoverliggende opdrachten voor komende dagen. De bergen.
De bijeenkomst in de etzaal van het oord was geweldig. Pa van het huis leerde ons Baskische liederen, waarna wij tulpen uit Amsterdam zongen en met 25 pelgrims genoten van een geweldig driegangenmaal.

  • 01 Juni 2017 - 09:21

    Wendy Hollanders:

    Hallo Wil,

    Tjonge de Pyreneeën wat geweldig! Je bent echt al heel VER! Met de auto ben je al lange tijd onderweg om deze bergen te kunnen bereiken en jij bent nog wel TE VOET!
    Succes met de wandeling door de Pyreneeën.

    Groetjes vanuit het zonnige Geldrop,

    Wendy

  • 01 Juni 2017 - 09:45

    Tonny:

    Ha, die Wil.
    Ik lees regelmatig je leuke verhaaltjes.
    Wij zijn al enkele weken in Zeeland en genieten hier van
    het mooie weer. Super wat je presteert. En veel indrukwekkende ervaringen, wat je schrijft over de
    Pyreneeën kan ik me wel iets bij voorstellen.
    De Oostenrijkse bergen fascineren mij ook steeds weer.
    Wil, hou je haaks, en geniet er van. Dit zijn de mooiste
    jaren als gepensioneerde.
    Groetjes van Jan en Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Ostabat-Asme

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 82509

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: