Vier wegen bij elkaar is een dorp - Reisverslag uit La Réole, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Vier wegen bij elkaar is een dorp - Reisverslag uit La Réole, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Vier wegen bij elkaar is een dorp

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 Mei 2017 | Frankrijk, La Réole

Ik heb de plaatsnaam voor dit verslag, genomen van een dorp 5 kilometer verderop omdat de denkmachine achter dit verslag het dorp St. Hilaire de la Noaille, waar ik nu ben, niet kende.
Vier wegen komen hier bij elkaar. Daar staan ook wat huizen en een kerkje. Dat is het dan. Verder niets. Ja een bushokje voor de scholieren die er kunn schuilen als de bus hen ophaalt.
Een wisselvallige dag. Tegen een Franse makker zei ik vanmorgen nog dat de radar het laatste buitje van net aangaf als einde buien. Vergeet het maar. Net iets harder dan miezer maar wel nat. Poncho aan poncho uit. Daarbij nog een pad met gras tot kniehoogte. Overal nat.
Maar de zon kwam om 1 uur en ging niet meer weg. Dat voorspelt Meteo France ook voor de komende dagen.
Dat is mooi want tot het einde Frankrijk is te lopen. Nog 210 kilometer tot de grens. Nu zit ik op 80 km ten zuidoosten van Bordeaux. In 11 dagen kan ik bij de grens zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 82503

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: