Mercedessterren voor St. Jacob - Reisverslag uit Chârost, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Mercedessterren voor St. Jacob - Reisverslag uit Chârost, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Mercedessterren voor St. Jacob

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

27 April 2017 | Frankrijk, Chârost

Stopt in een keer de lieftallige dame voor me die al eerder begroette op haar heenweg naar het het werk naar de stad Bourges, waar ik vandaan kwam . Ze had me op de rotonde op het industrieterrein zien stuntelen op zoek naar de goede weg en was daarna omgekeerd. Ik stond voor de keuze er was de veel te drukke, maar ik wilde de rustige weg naar het dorp die er ook was. De mevrouw stapte uit een auto met de ster, Mercedes dus. Of ik problemen had ?
Ik legde haar mijn keuzes voor, waarna ze zei:"Stap maar in ik breng u." Onderweg vertelde ze in 2008 ook naar Compostella is gelopen. Ze bracht me met de luxe auto ver voorbij het uitbreidende industrieterrein en legde uit dat de wandelroute door het terrein steeds veranderde .
Voorbij het gebied ,stopte ze en na het uitstappen hoefde ik alleen nog rechtdoor te lopen naar mijn bestemming.
Sterretje van Jacobus Compostela (van de sterren) is me even dichterbij gekomen door een Mercedes.

  • 28 April 2017 - 15:26

    Gerard:

    Hij gaat lekker en een beetje hulp kan zeker geen kwaad.
    We blijven je verhalen volgen, veel wandel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 82526

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: