Russische taal hielp me - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Russische taal hielp me - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Russische taal hielp me

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com

Blijf op de hoogte en volg Wil

08 Juli 2017 | Spanje, Pedrouzo

Kom ik na 20 kilomete wandelen hier aan. Het. Was 11 uur. Je kunt pas om 2 uur op je kamer. Ok. Ze kon voor een biertje zorgen om af te wachten. Ik hoorde
mevrouw praten met haar meewerkende dochter. Geen Spaans maar iets oostblok.ik vraag pools? Nee zei zei ze Russisch.. Dus ik al mijn begroetingsriruelelen uit
de kast die ik lleerde in twee maanden in het leger, veertig jaar geleden. Mevrouw was aangenaam verrast. Ik mocht na een uurtje naar en kamer..
Het zijn er nog 27 km rustig aan tot woensdag dus Dan is Wineke in Dantiago.


  • 08 Juli 2017 - 23:23

    Johan:

    Hoi Wil,
    Gewoon maar in het nederlands dan.Na drie maanden moet dat wel een meer dan hartstochtelijk weerzien zijn.Bijzonder,levenservaringen rijker en fysiek even wat minder misschien.
    Alvast proficiat met ht behaalde doel.Ik heb genoten van je verhalen,temeer daar wij onderhand ook aardig wat ervaringen daar hebben opgedaan.
    Dat wordt genieten,vier dagen en nog maar 27km te gaan.
    Bedankt,Johan.

  • 09 Juli 2017 - 08:09

    Marja:

    Nog 7 km per dag, op je sloffen.
    Ik heb genoten van je verhalen en het was soms of we erbij waren, alleen minder vermoeiend vanaf de bank. Geniet nog van de komende tijd samen.
    Ook van mij alle complimenten voor deze geweldige prestatie, proficiat.

  • 09 Juli 2017 - 17:31

    Gerard:

    Lekker relax(neem ik aan) na al dat doorstappen.
    Ben je ook lekker fit als de samensmelting daar is met wien,ha ha
    Veel plezier nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 82247

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: