De zon komt:aftellen - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu De zon komt:aftellen - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

De zon komt:aftellen

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 Juli 2017 | Spanje, Cacabelos

De regen is helemaal uit de lucht. Het wandelpad gaat niet meer langs uitgestrekte velden, maar door bos en de zon zoekt z'n plaats terug. Het is in deze sfeer dat de aanduiding van google nog 185 kilometer te wandelen me voor het eerst in de aftelmodus heeft gezet. Ik was er niet eerder mee bezig van hoe lang nog. Met 20 kilometer per dag en wellicht nog een rustdag is het wel heel goed te overzien.
Het is nu nog wandelen langs vakantievriendelijke dorpjes.

• 01 Juli 2017 - 22:55

Johan:

De zon doet wonderen,ook in Spanje,hoewel we mensen zagen lopen met een paraplu.Zo te merken is het leed weer even weggespoeld en komen er meer mooie zaken bovendrijven.Dat laatste stuk wordt een peuleschilletje voor jou.
    Vier niet teveel vakantie in die mooie dorpen en je zult tijdig je doel bereiken.
    Sterkte!!!!!!!!