Pelgrims in de Middeleeuwen beter af? - Reisverslag uit Torralba de Ribota, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Pelgrims in de Middeleeuwen beter af? - Reisverslag uit Torralba de Ribota, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Pelgrims in de Middeleeuwen beter af?

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

26 Juni 2017 | Spanje, Torralba de Ribota

Ze hadden dan wel niet die nette herbergen en restaurantjes als de pelgrims van nu, maar ze hadden wel meer rust langs de weg. aanvallen van struirovers dan niet meegerekend. Maar de Middeleeuwers hoefden op het kiezelpad waar ze liepen niet de geweldige drukte mee te maken van de provinciale weg die parallel aan het pelgrimspad loopt. Al enkele dagen loopt het pad inderdaad langs zo'n weg.
Vandaag wandelde ik in drie uur 17 kilometer. De weg was met slechts een enkele kleine helling.
Na een nachtelijke bui, bleef het droog. Voorspellingen voor morgen zijn somberder.





  • 26 Juni 2017 - 19:36

    Huub:

    Hé Wil, ja inderdaad, na de hitte komt regen. Ik zag dat de weersvoorspellingen voor noordwest Spanje nait te best bin. Ik hoop dat je de poncho nog niet teruggestuurd hebt naar huis ;-))
    Houdt moed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Torralba de Ribota

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 82213

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: