Kindjes mee zwembad - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Kindjes mee zwembad - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Kindjes mee zwembad

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com

Blijf op de hoogte en volg Wil

20 Juni 2017 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Na tien kilometer kwam ik vandaag aan bij het laatste stuk van mijn tocht dat bleek zelfs 17 kilometer te zijn.
Moet je voorstellen je loopt op een kaarsrechte weg over de Strabrechtse hei. Links en rechts is dan hei. Hier allerlei gransoorten bij een temperatuur tussen 32 en 34.
Na 9 kilometer was er een hutje met broodjes en drinken.
Ik heb me onderweg en hier in de herberg verbaasd over de Spanse oma met twwe kleinkinderen van 10 en twaalf die ik al verschillende keren voorbij kwam. Ook deDuitse moeder met twee hlijkbaar geadopteerde kindjes die met veel plezier de Camino wandelden.
Kom je naar beneden gewandeld zie je ineens twee herbergen, die elaar becoconcurreren Voor 5 euro had ik een bed op zaal in de herberg met een klein keischoon zwembad.
Vandaag verscheen de 3 in het honderdtal dat nog aan kilometers af te leggen is.

  • 20 Juni 2017 - 23:55

    Johan:

    Dat betekent voor jou nog zo'n dag of 12 te gaan.Verlang je naar regen of spelen er andere gedachtes door je hoofd? Gisteren las ik dat wandelen zo ontstressend zou zijn.Jij moet dus aardig ontspannen zijn opdit moment.Wij zijn ondertussen ook weer in de hitte van Nederland aangekomen en missen Spanje nu al weer.
    Sterkte en blijf ontdekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calzadilla de la Cueza

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 82266

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: