Bar,winkel,herberg - Reisverslag uit Itero de la Vega, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Bar,winkel,herberg - Reisverslag uit Itero de la Vega, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Bar,winkel,herberg

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

18 Juni 2017 | Spanje, Itero de la Vega

Kom ik hier om 11 uur, na 21 km wandelen aangelopen, komt de baas van het supermarktje en bar al. Naar me toe. Even geduld. Even later opent hij de deur van het pension. Binnenkomst leek op en soort Duits pension. Marmeren trappen, gepoetste badkamers. Ik had gereserveerd en had een eenppersoonskamer.:12 euro voor de nacht.De baas maakte me wel duidelijk. Vandaag domingo(zondag) na twee uur alles gesloten geen boodschappen, geen bier.
De wandeling vanmorgen was echt doorduwen, maar geweldig een berg over van 900 m. Afdaling 18 procent. En dan die geweldige vlaktes met graan van de Meseta, zoals dat hier heet.
Blij dst ik vroeg on huis was. om vier uur in de middag, leek je in de schaduw al weg te schroeien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Itero de la Vega

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 82212

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: