100 keer Horecaplein - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu 100 keer Horecaplein - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

100 keer Horecaplein

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

15 Juni 2017 | Spanje, Burgos

Op een warme zomeravond in Geldrop, klinkt het gezellig, terrassen vol veel gepraat. Hier in het centrum van Burgos heb ik nu een pension voor de nacht aan de autovrije hoofdroute door de stad. Ik liep door het hele grote voetgangerscentrum. Onvoorstelbaar. Eén golf van geluid en gezellig pratende mensen. Op terrassen van onvoorstelbaar veel restaurants,tapas bars en bars. Dat duurt zo tot 1 ongeveer vertelde de receptioniste van het pension. Ik was niet eerder uitgebreid in Spanja maar dit is overweldigend gezellig.
Ondertussen heb ik ook al even naar de kathedraal gekeken. Ook heel bijzonder in de rij kerken die al zag. Morgen ga ik verder kijken. Ik neem een rustdag hier.
Op het plein van de kathedraal zag ik Thomas nog even. Ik liep enkele dagen met hem samen en was in dezelfde overnachtinsplaatsen.Hij komt uit Bingen aan de Rijn in Duitsland. (Voor ouderen : vroegere scheepvaartberichten: Bingen min 2)
Thomas vertrekt vandaag weer naar huis. Hij wandelde een deel van de Camino zoals dat heet. Het had hem goed gedaan vertelde hij om over zijn problemen thuis. Zijn tweede schriding na te denken. Zo komen ze niet allemaal alleen voor de lol en het avontuur, zoals ik.

• 16 Juni 2017 - 10:45

Johan:

Ha die Wil.
    Zo te zien begint het op de schieten.
    Wat heb ik een bewondering voor jou, al zolang alleen op pad.
    In het gedeelte van Spanje waar je nu bent ben ik nog nooit geweest. Staat nog op het lijstje.
    Geniet vandaag extra van je vrije dag.
    We gaan zo meteen met de kinderen een weekendje weg. Gezellig!
    Jij heel veel sterkte deze week en geniet van je fantastische avontuur!
    Heel veel warme groetjes.
    Johan

• 16 Juni 2017 - 10:45

Johan:

Ha die Wil.
    Zo te zien begint het op de schieten.
    Wat heb ik een bewondering voor jou, al zolang alleen op pad.
    Geniet vandaag extra van je vrije dag.
    We gaan zo meteen met de kinderen een weekendje weg. Gezellig!
    Jij heel veel sterkte deze week en geniet van je fantastische avontuur!
    Heel veel warme groetjes.
    Johan