Logrono - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Logrono - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Logrono

Door: Wilvandervelden06@gmail.com

Blijf op de hoogte en volg Wil

10 Juni 2017 | Spanje, Navarrete

Ik had het gisteren vanaf mijn verblijfplaats al zien liggen. Een geweldige grote stad op 12 kilometer afstand. Logroño. De n met dat ding is dan uit te spreken als nj.
Toen ik er vanmorgen na twee uur binnenwandelde was het inderdaad. Overweldigend. Een stad met 150000 inwoners. Er was feest , niet van de stieren zoals ik in eerdere stadjes meemaakte. Nee het feest hier ging om vino spreek uit bino.
De was een mooie wandeling door de historische stad, het ging langs de marktkraampjes van het feest, die vanmorgen afgedekt waren door zeilen en waarvan bewakers er een oogje op hielden.
Voorts met 30 graden kwam ik in dit geweldig dorpje. Slapen in deze geeeldige herberg 6 stapelbedden op de kamer, maar verder heel luxe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 82313

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: