Gelukkig moe - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu Gelukkig moe - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Gelukkig moe

Door: Wil (wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

05 Juni 2017 | Spanje, Pamplona

Mijn plan was om in een nietig dorpje 5 km verderop te gaan slapen, maar toen ik in de stad Pamplona kwam was het welletjes. De eerste de beste slaapplaats(albergue) had nog een bed en ging binnen. Een heel moderne slaapplaats. Voor de twintig mensen die er slapen zijn er langs de muur een soort van cabines, zoals je in een boot of trein ziet. Compleet met een rolgordijntje om je bed af te zonderen van de rest van de wereld.
Mijn stop bleek een geluk. Dat Pamplona is echt wel iets. Oude straatjes met volop mensen op verkeersvrije straatjes, voor bars en kroegen gezellig keuvelend en drinkend.
Een oude kathedraal domineert het beeld van de stad. Werkelijk een leuke stad, waar over enkele weken weer die stieren door de straat worden gejaagd en ik morgen weer verder ga.Op de website van mijn slaaplaats morgen staat nog 665 km naar Santiago.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 82290

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: