Om 11 uur binnen,dankzij Philippe - Reisverslag uit Saint-Sever, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Om 11 uur binnen,dankzij Philippe - Reisverslag uit Saint-Sever, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Om 11 uur binnen,dankzij Philippe

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

27 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Sever

Na vier ur wandelen ben ik aangekomen in dit historische stadje. Er was me al verteld dat vanaf 2 de gemeentelijke vluchtelingenplaats pas open was. Toen ik om 11 echter bij een lieftaliige dame bij de plaatselijke vvv meldde, ging ze me voor mijn aan het bellen. Tien euro betalen en toen ik bij het gebouw kwam , was Philippe al bij de ingang. Hij verzorgde de info over bad, wc, keuken slaapplaats etc. Philippe sprak nederlands, duits en frans. Hij had in Brussel gewoond.
Stadje is prachtig. Wel een kilometer omhoog wandelen.
Historische kerk en abdij.
Ondertussen blijft de hite vandaag 32 gr. Verwachtingen zijn komende dagen onweer. Dus minder.

  • 28 Mei 2017 - 08:39

    Marja:

    Het is zondag 08.30, samen met een specht zit ik aan het ontbijt. Hij (of zij) peutert wat los uit een boomschors en ik kap het kopje van m'n ei. In de verte rommelt het al, er is onweer voorspeld. Vanaf het balkon kan ik het zien regenen boven Eindhoven. Als de buienradar klopt, blijft het droog in Geldrop en komt de Meise mert niet in gevaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 82296

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: