Guy probeerde op de badkamervloer te slapen - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Guy probeerde op de badkamervloer te slapen - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Guy probeerde op de badkamervloer te slapen

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

15 Mei 2017 | Frankrijk, Périgueux

Een van de zes kamergenoten was gisteren Guy uit Brussel. Ik kom hem en enkele anderen al verschillende dagen op dezelfde slaapplaatsen tegen.
Hij wist vannacht niets anders te doen dan naar beneden te gaan om zich zo te onttrekken aan het ronkende nachtgeluid van de gastheer van de refuge. Ik had geen last, mijn stereo lag op het nachtkastje.
Guy heeft nog de hele dag gemopperd. Ja natuurlijk was die gastheer goed. Hij had met zijn vrouw voor uitstekend eten gezorgd, maar dat geluid.
Hij had het er nog over toen we in de schaduw van de kathedraal van Périgeux op het terras uitrustten na onze wandeltocht van 22 km.
Opnieuw was het binnenlopen van zo'n binnenstad weer een mooie ervaring. De stad heeft smalle gezellige winkelstraatjes met veel oude pandjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 82302

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: