Voor 10 euro een bed - Reisverslag uit Saint-Léonard-de-Noblat, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Voor 10 euro een bed - Reisverslag uit Saint-Léonard-de-Noblat, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Voor 10 euro een bed

Door: Wil (wilvandervelden06@gmail.com)8

Blijf op de hoogte en volg Wil

09 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Léonard-de-Noblat

Tien euro moest ik daarnet afrekenen voor het bed dat ik nu heb in de gemeentelijke refuge voor pelgrims. De sleutel ophalen bij het plaatselijke vvv. Ongelooflijk. Een uitzicht op de middeleeuwse kerk. Midden in het centrum.
Er zijn tien bedden voor zwervers, pelgrims zoals ik. Daarbij een eetkamerdeel en een keuken uitgerust om alles te eten wat je wilt.In de kasten staan gemeentelijke voorraden van eten voor het ontbijt en aanvullingen voor hoofdgerechten.
De tocht door dit landschap. Ik liep er vandaag 30 was mooi. Valleien en berglandschappen op zo'n 20 km van Limoges. Daar ben ik dus morgen. Zo'n naam van de stad maakt de voetreis wel echter. We hebben berekend dat er vanaf hier nog 1300 kilometer te gaan zijn. Gewoon de ene voet voor de andere zetten.

  • 10 Mei 2017 - 16:39

    Thomas Van Hoek:

    Mooi Wil,

    Let op het porselein bij Limoges, Don't break a leg.
    Vanaf nu passeer je pijngrens en wordt het alleen maar makkelijker.
    Alleen maar zonnige dagen in het vooruitzicht.
    Nog een tweede Noveenkaars aangestoken in Liempde.
    Of het helpt weet ik niet, maar het 'Verlicht' in ieder geval.

    Goeie reis.

    Thomas en Gerrie van Hoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Léonard-de-Noblat

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 82257

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: