Alleen faire pipi en exotisch fruit - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Alleen faire pipi en exotisch fruit - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Alleen faire pipi en exotisch fruit

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

02 Mei 2017 | Frankrijk, Velles

Net toen ik Chateauroux uitwandelde en even inkopen wilde doen, bij de daar vlakbij liggende supermarkt Intermaché, moest il wel heel nodig. Ik zag een pad rechtsaf langs een huis in de richting van sportvelden met hagen die me wat dekking konden geven. De meneer van het op de hoek liggende huis, ondersteund door zijn wild blaffende hond, vertelde me dat ik daar niet moest zijn.
Op mijn reactie "just faire pipi" knikte hij begrijpend.
Toen ik daarna opgelucht terugkwam van de hagen, lachte hij mij breedlachend toe. Wij mannen zijn toch één Europees volk of niet.
Een bijzondere bezoek bij kruidenier bar tabac hadden we in de plaats van overnachting: Velles.
Bij het fruit lagen op de onderste plank, zwarte bananen, deels groene sinaasappels en appels met de huid van een Aow jarige,
De keuringsdienst is, ook te meten aan de geur van de shop, al lang niet meer geweest.

  • 03 Mei 2017 - 07:36

    Gerard:

    Wat een pelgrim een met karakter en doorzetting.Ik volg je reisverslag en geniet ervan zoals je het beschrijft ga door en geef niet op.

  • 03 Mei 2017 - 20:47

    Marja:

    Foei, wildplassen, alleen kinderen en ouderen mogen zich daaraan bezondigen. Oké, ik weet niet in welke categorie jij valt...
    Heb je een huid van een aow-er??
    Trouwens, het maandelijkse etentje was weer erg gezellig, we missen de 7e missionaris.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 82207

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: