Op 15 km alweer een kathedraal, maar ook de Action - Reisverslag uit Bourges, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Op 15 km alweer een kathedraal, maar ook de Action - Reisverslag uit Bourges, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Op 15 km alweer een kathedraal, maar ook de Action

Door: Wil(wilvandervelden06@gmail.com)

26 April 2017 | Frankrijk, Bourges

De Action, Kentucky Fried Chicken en grote supermarkten omzoomden het laatste stuk van mijn wandeling naar Bourges vandaag. Eerder was echter al , 15 km tevoren, was op een hoge heuveltop gelegen reusachtige karhedraal van de stad te zien. Blijft onverstelbaar hoe die steenhopen daar ooit terecht konden komen.
De stad is deels heel oud en deels een nieuwbouwplan met winkels.
Dus blijkt dat er hier ook van alles is wat we thuis hebben, als het over de winkels gaat. Over de regen waren we het al eens, gelukkig hield de miezerbui hier om half elf op.

• 27 April 2017 - 09:22

Marja:

Hoi Wil, we drinken vandaag een oranjebitter op de koning en een trappist op jouw prestatie en je mooie verhalen.