Kaarsrecht kilometerslang - Reisverslag uit Prémery, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Kaarsrecht kilometerslang - Reisverslag uit Prémery, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Kaarsrecht kilometerslang

Door: Wil (wilvandervelden06@gmail.com)

23 April 2017 | Frankrijk, Prémery

Toutdroit heet dat hier. Dat was het zeker, enkele kilometerslange kaarsrechte wegen door de bossen. houtvesterswegen heet dat. Licht glooiend en afwisseling van bomen, blokken hout en bomen op het bijna dertig kilometer lange traject van vandaag.
Na de vele tochten door de bossen in Frankrijk heb ik steeds momenten, waarbij ik bij kruisingingen denk, hier was ik al. Maar het blijft de moeite. Heerlijk, weer. Wat winderig zonnetje.
In het nietige gehuchtje La Vache logeer ik in een kasteelcomplex met allerlei slaapplaatsen. De goede maaltijd deed opnieuw wonderen.
Morgen ga ik over de Loire.

• 24 April 2017 - 11:28

Thomas Van Hoek:

Hoi Wil,

Een schrale troost misschien, maar de kortste afstand tussen 2 punten is een rechte lijn.
    Optimaal rendement, succes verder en veel loopplezier.