Met drie Mongolen aan tafel - Reisverslag uit Évry, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Met drie Mongolen aan tafel - Reisverslag uit Évry, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Met drie Mongolen aan tafel

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

14 April 2017 | Frankrijk, Évry

Na een lange wandeltocht kwamen we midden n in het bos bij het " bois Gerard" een gîte. Er doemde een geweldig groot ouderwets gebouw op met oneindig veel meters grond daaromheen. Onze medebezoekers bleken getooid in bonte voor mijn gevoel van de wereld af kleding. We bleken in een soort van spritueel centrum terecht gekomen te zijn.
Aan tafel waren we met 10 mensen. Alle overige mensen hoorden bij een training van het weekeinde. Ze lieten zich inspireren door de Mongoolse cultuur, vandaar dat we aan tafel zaten met drie Mongolen, de ondersteuners voor de bijeenkomst. Ook de maaltijd was alto. Soep van koolraap. Rijst met tofu. Toch wel lekker.
Morgen weer verder. Dan wil ik frites met kip. Beetje kort dit verhaal. We zitten zo achteraf, bijna geen Verbinding.

• 15 April 2017 - 10:22

Marja:

Dat van die Mongolen is ons niet onbekend, iedere maand.... (grapje).
    Patate met frites en aardappels met puree, zou Urbanus zeggen.
    Fijne Paasdagen.