Wil je mijn rits dichtdoen? - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu Wil je mijn rits dichtdoen? - Reisverslag uit Sézanne, Frankrijk van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Wil je mijn rits dichtdoen?

Door: Wil (wilvandervelden06@gmail.com)

Blijf op de hoogte en volg Wil

09 April 2017 | Frankrijk, Sézanne

Bij aankomst in het stadje Sezanne, einddoel van vandaag, word ik aangesproken door een gehaaste wielrenner. Geweldig tenue. enigszins zenuwachtig omdat hij bijna aan de start moest, vroeg hij mij enigszins zenuwachtig, mij zijn rits aan de achterkant van het tenue te sluiten. Dat gaat blijkbaar moeilijk als je het zelf doet.
Hij deed mee aan de duathlon die door het dorp ging. Dus deed ik dus. Er waren meer ritsen vandaag. De broek kon in tweeën, want het was zo'n 25 graden. Een route door akkers en tussen wijnbergen, net iets voor een zomerse zondsgmorgen.
Logies is weer in een aardige villa, met Franse slag ingericht. De kinderen zijn net huis uit, overal wordt verbouwd.
Maaltijd ruikt geweldig. Eten om 19.00 u.
Morgen weer over de bergen heen en weer ritsen.

  • 09 April 2017 - 20:22

    Marja:

    "Ritsen doe je zo".... maar van verkeershinder heb jij geen last.

  • 09 April 2017 - 23:14

    Seth:

    Geniet erg van je schrijfsels wil. Ik ga starten op 1 mei. Eens kijken of ik in je voetsporen kan treden. Ga zo voort!
    Groet van een Vessem- genoot

  • 10 April 2017 - 07:58

    Ad Van Ginneken:

    Beste Wil, gaat goed als ik zo je reisverslagen lees.
    Met plezier neem ik ze tot me en kan ik me een klein beetje inleven en voorstellen hoe het is om deze tocht te lopen.

    Verder succes.

    Ad

  • 10 April 2017 - 10:55

    Ina:

    Hi Wil,
    Fijn dat het zo goed gaat! We blijven je volgen!

  • 10 April 2017 - 12:41

    Ton:

    Hoi Wil,
    Ik kijk ieder dag uit naar je nieuwe belevenissen onderweg. Je beschrijft met passie al het moois dat je ziet, graag zouden we daar af en toe een foto van zien. Een mooi fotoalbum van deze immense reis is bij terugkomst een waardevolle herinnering. Oh ja, we hebben ons bezoek, speciaal voor jou, aan Smaek uitgesteld tot jouw thuiskomst. Reden te meer om dan jouw fotoalbum ten doop te houden. Misschien morgen al de tweede foto? Goede reis en mooi weer!
    Groetjes,
    Ton.

  • 10 April 2017 - 14:23

    Ilona :

    Ik ga je volgen! Ben heel benieuwd hoe de reis verder gaat!
    Ik wens je heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier!

    Vriendelijke groet,
    Ilona

  • 10 April 2017 - 15:08

    Willem Berkers:


    Hoi Wil,
    Je word toch niet, na weer een lange voettocht, hitsig of wellicht ritsig nu je zomaar bij wildvreemde aan zijn rits zit te frunniken? Steek straks daarvoor maar een extra kaarsje op. Ik vind het grote klasse wat je presteert en volgens mij tref je best mooi weer. Gisteren was het hier 22 graden, vanmorgen moesten we
    al weer de verwarming gebruiken, scheelde 10 graden.
    Veel succes verder en groeten,
    Willem

  • 10 April 2017 - 19:35

    Jolanda:

    Je schrijft net zo leuk als je vroeger kon vertellen.... krijg zelf bijna zin in zo'n tocht !
    Veel succes en plezier, en blijf schrijven he...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 82258

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: