Bels Lijntje - Reisverslag uit Noville-sur-Méhaigne, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu Bels Lijntje - Reisverslag uit Noville-sur-Méhaigne, België van Wil Velden - WaarBenJij.nu

Bels Lijntje

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

24 Maart 2017 | België, Noville-sur-Méhaigne

Wij hebben in Geldrop een Bels lijntje, het fietspad van Valkenswaard naar Geldrop, op de voormalige spoorlijn die uit België kwam, maar ik wandelde vandaag op een Bels lijntje dat uit Vlaanderen naar het Frassprekende Wallonië leidt. 40 kilometer. Van Hoegaarden naar Namen.
Overnacht in Tienen, geweldig. Bij pelgrimsadressen staat er dan soms achter "donativo" de gastheer in Tienen vond de kostprijs 0.
Niet alleen om het geld, maar onvoorstelbaar wat ik aan gastvrijheid tegenkwam afgelopen week.
Ondertussen ontmoette ik reeds verschillende andere pelgrims onderweg.
Morgen in Namen het einde van de lijn.
Daarna trek ik zelf de lijn weer door want de Franse grens is al in zicht.



  • 24 Maart 2017 - 23:11

    Johan:

    Ha die Wil !
    Al bijna een week onderweg .
    Wat gaat de tijd snel. Geweldig om te lezen
    Dat je er zo van geniet. Houd dit zo vol.
    Heel veel succes met de volgende etappes.
    Geniet ervan!!
    Heel veel groeten, Johan.

  • 25 Maart 2017 - 06:20

    Paul Engbers:

    Wil, Ik heb je verhaal gelezen in de Mooi Mierlokrant...
    ik wil je graag volgen in je wandeling naar Santiago....
    Altijd ook willen wandelen naar Spanje, Het is er nog niet van gekomen.....
    Veel succes en mooi weer.
    Buen viaje y hasta la proxima vez

    Paul Engbers

  • 25 Maart 2017 - 08:13

    Marja:

    Hoegaarden, trappisten.... hoeveel pils... eh ik bedoel paters komen er nog op je pad?

  • 25 Maart 2017 - 10:22

    Ina:

    Hi Wil,
    Wat fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt! Kijk nu alweer uit naar je volgende verslag. Vive la France!

  • 25 Maart 2017 - 10:31

    Willem Berkers:


    Hoi Wil,
    Jij als correspondent wilde mij, als wethouder destijds, nogal een voetje lichten.
    Nu mag je maandenlang je eigen voetjes lichten. Ik vind het tof dat je deze best
    zware tocht aandurft, maar aan je gezicht te zien op de foto van DemooiGeldrop
    Mierlokrant, straal je als een jonge puber.
    Succes met je lange reis, i.v.m. mijn jicht moet ik helaas afzeggen!
    Willem Berkers

  • 25 Maart 2017 - 11:28

    Huub:

    Volgens mij heb je weer een topdag gehad. Heb je ook topweer? Stap lekker verder en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Noville-sur-Méhaigne

Wil

Actief sinds 17 Dec. 2016
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 82252

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 December 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: